13 Temmuz 2010 Salı

Dekoratif Cicek Saksilari ve Dikimi


Sizlere bir postumda kucuk bahcem'den soz etmistim.Simdi o bahcedeki domatesler buyuduler domates verdiler.Sardunyalar renk renk actilar mis gibi ama benim gibi uyuz biri her seferinde bahce sulamaya giderken makineyi unutum resim cekemiyor bir turlu:(

En yakin zamanda ciceklerimi cekerim insallah,size bir kac ornek vermek istiyorum ben bu dikimleri ve saksilari cok begendim.

Iyi seyirler......































































































































































































Kaynak/Source:

2 yorum:

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....