29 Mart 2010 Pazartesi

Yeni bir gun ve kucuk bir yasam!...........

Her zaman bahceli bir evin hayalini kurarim.
ama su anda oyle bir ev icin maddi durumumuzun elvermedigininde bilincindeyim.
hep kucuk bir bahcem olsun birseyler ekip dikeyim derdim.ben su anda iki katki bir apartmada oturuyorum ve apartmanimizin girisinde ise kucuk bir balkon yada teras gibi bir bolum var orayi bahce yapmakla ugrasiyorum:))


iste gunun kucuk yasami!..............

















tumbling tom red domatesimden kucuk bir kare daha gecen hafta ekmistim ve bu sabah bana merhaba dedi.

















buda bahce haline cevirdigim balkon:))))ve yeni bahce malzemelerim ne kadar tatlilar demi?





















Bahceme Goose Berry diktik esimle ve uzun saksilara tere,taze sogan,maydonoz ve toprak posetindekide cilek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....