28 Haziran 2010 Pazartesi

ilk mimlenme :)

Mimlenmek nedir yahu? biz yeni blogcular ne acemiyiz ama durup durup guldum kendime en sonunda anlandim mimlenmek isretlenmekmis:)))))

Bu gecikmis mimi sevgili cancagizim, biricik dostum CAFE PEPELA gondermis hadi bakalim baslayalim.

Felsefe:Bana gore dogruluktur. yalansiz, kivrimsiz birsekilde acilan her gonule husran gostermeden sevilmek sevmektir.

Hayat:Acisiyla,tatlisiyla,goz yasi,huzun, kucucuk gulumsemeler,kahkahalara bogularak  gulumsemeler,saglikli,huzurlu en onemlisi sevdiklerinle doya doya yasamaktir.uzaklarda olsakta bu ani bu sansi yasamaktir.

Gunes:Solmayan sicakligiyla ruhumu,bedenimi oksayan sari gulum,caresizligin ardindan gelen umutum. 


Yildizlar:Sirlarinda kayboldugum,elimi uzatsam yakalayacak ve bir anda kaybetcek kadar uzak oldugum degerli pirlantalarim.


Guzellik:Benim icin kaybettigim bebegim ve gelmesini beklemekten asla bikmayacagim bebeklerim,canlarim.


Sevgi:Sonu gelmesini istemedigim  ipek yumagi,butun canlilarin simgesi.


Ask:Ah ask Ah!...sen nesin boyle bedenimi saran ruhumu kemiren ve kalbimin en dip kosesine yer edinmis sevimli bir  mikropsun! 


Savas:Dunyadaki en kotu hastalik ve gun gectikce bulasici bir hal alan bir yikim.dilegim sonsuza kadar yok olmasi....

 Deniz:Ucsuz, bucaksiz umut dinginlik.

Ayna:Gercegi gosteren klavuz.


Aglamak:Bazen rahatlamak,bazense kaybetmek ve yeni sayfalar acmak .


Muzik:Ruhumun terapisti.

Hayal:Tek tesellim hayallerim kendi kendimi avutuyorum. 






Oy anam ne zormus bu mimlenmek Allah dusmanimin basina vermesin diyecegim ama ben en guzel dostlarima gonderecegim. :)

http://100de100marifet.blogspot.com/
http://budabenimguncem.blogspot.com/
http://birilerianlatsin.blogspot.com/
















5 yorum:

  1. Oyyy tatlım :)
    Yüreğine sağlık!
    En çok Aşk' tanımına bayıldım ;)))

    Allah seni o sevimli mikropsuz bırakmasın en aşklısından :)

    YanıtlaSil
  2. Amin bidenem amin tum sevenleri asik olanlari birakmasin bu mikrop :)

    YanıtlaSil
  3. mim için teşekkür ederm bebeğimmmmm keyifle cevaplcammmm

    YanıtlaSil
  4. rica ederim guzel gozlum keyifle bekleyecegim...

    YanıtlaSil
  5. Mim için teşekkür ederim canım, bu mimi daha önce cevaplamıştım ama konuya mimleyen arkadaş olarak hemen senide ekliyorum. Geri cevap yazmakta da geç kaldım gerçi misafirim var, bu aralar bloğum ile pek ilgilenemiyorum...

    YanıtlaSil

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....