15 Şubat 2012 Çarşamba

♥ Surpriz ve Gunesli Carsamba ♥


Dun o kadar surprizlerle dolu bir aksam yasadimki anlatamam :) bunun icin sevgili esim,canim hayat arkadasima cok tesekkur ediyorum.Rabbim onu basimizdan eksik etmesin insAllah! Amin.

Sevgi,saygi 1 gunluk degil hergun yasanilsin ve yasatilsin,saglik mutluluk hayatimizdan eksik olmasin insAllah...

Bunu hepimiz icin butun kalbimle diliyorum, huzurlu bir dunyada huzurla yasayalim....

Esim bu kez gul yerine laleyi tercih etmis iyide etmis,cunku ben lalelere bayiliyorum...
Bu guzel gunesli gunu gorunce kacirmak istemedim bol,bol deklansore bastim...


Guller bu kez,bu sirin beyfendiden geldi : )...cok seviyorum Me to You'lu urunleri ♥


Bunlarda yeni gozdelerim....


InsAllah dun sizin icinde guzel ve sevgiyle gecmistir....

Gamze anne icin dualara devam lutfen Rabbim bu kadar kenetlenmis elleri ve dua eden dilleri geri cevirmeyecektir insAllah!

Herkese mutlu ve guzel gunler diliyorum,Rahman ve Rahim olana emanet olun!


♥ Happy Sunny Wednesday ♥

3 yorum:

  1. harika lalelerrrrr, bende çok severim :))

    YanıtlaSil
  2. sevilmeyecek gibi degillerki Rabbim her canliya verdigi gibi bunlarada ayri bir guzellik vermis...

    YanıtlaSil
  3. Amin Amin Amin :) hep gül mü olacak canım :P arada değişiklik gerek ;) çok güzeller

    YanıtlaSil

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....