6 Şubat 2012 Pazartesi

Handmade Crochet Baby Hat, Scarf and Gloves Set(Ecrin Dila'nin Sapka,Atki ve Eldiven Seti)

Herkese mutlu haftalar,
Sonunda burayada kar yagdi,o kadar soguktu kar yagsada biraz hafiflese soguk dedik cok sukur sonunda yagdi.
Kar yagdi ama sen ne yaptin derseniz Ecrin'i uyutup 5 dakika disariya cikip esimle kartopu oynayip geldik evimizin yakinindaki parkta...Gectigimiz yilardaki yagan karlar gibi resimleyemedim bu sefer  malum bu sefer herkesten once kalkip gidemedik, parka gittigimizde ise ayak basilmadik yer kalmamisti parkta neyse kartopu oynadigima sukrediyorum...

Bir kari daha gorduk ve erimesini izliyoruz simdi Allahim acta,acikta kalanlara yardim etsin bu soguk gunlerde...Amin!
Lafi cok uzatmadan ordugum basit ama cok guzel olan tig islerini sizinle paylasmak istedim.

Yine hamileyken ormustum, bu takimi cok seviyorum.Allah nasip ederde gelecek sene kis icinde degisik takimlar orecegim.bu takimda simdilik sapka ve eldivenleri kullaniyoruz sicacik tutuyor kizimi,atkiyi kullanamiyoruz cunku birazcik buyuk geliyor : )
Gelecek sene kisin kullanabilir ancak onun icin seneye buyuk beden sapka ve eldiven ormem gerekecek,ipini aldim bile simdiden ; )

Bugun kizimin ilk asi gunu,insAllah agrisiz,atessiz geciririz bu asiyi teyzeleri hepinizi optuk...

Rahman ve Rahim olana emanet olunuz!...

Sevgilerimle...

1 yorum:

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....