30 Mart 2010 Salı

Agizda dagilan nefis un kurabiyesi(flour cookie)

Merhabalar nasilsiniz?:))))
biliyorum biraz komik oldu henuz hic bir takipciye ve yorumcuya sahip degilim su anda blogumda yalnizim,ama biliyorumki yakinda benimde can dostlarimin iyi arkadaslarimin olacagini,o gune kadar sabirla yazmaya devam edecegim.
Bugun size cok guzel bir kurabiye vericem bildiginiz klasik un kurabiyesi ama,pastaneden almalardan daha guzel ve daha lezzetli haydi tarife buyrun,


















Malzemeler:

  • 1 paket margarin, oda sıcaklığında (ben tereyağı kullandım)
  • 1 kahve fincanı sıvıyağ
  • 3 kaşık pudra şekeri
  • 4 kaşık buğday nişastası
  • Alabildiği kadar un (4,5 - 5 bardak)
  • 1 çay bardağı pudra şekeri (Üzeri için)
Yapilisi:

  • Margarin, sıvıyağ ve pudra şekerini krema kıvamına gelene kadar karıştırın. Nişasta ve unu ekleyerek hamuru yoğurun.
  • Daha sonra hamurdan uygun büyüklükte parçalar koparıp rulo şekline getirin ve bıçakla verev şeklinde kesin  (ben yuvarladım ve uzunda yaptim yuvarlak olanlarin uzerine damla cikolata ekledim.)
  • Önceden ısıtılmış 160C fırında beyaz kalacak şekilde pişirin. Fırından çıkınca pudra şekerine bulayın.
  • Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. offf içim gitti bak bunu görünce bayılırım un kurabiyesine.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. oyyyy anam hosgeldin canimin ici guzel gozlum.sana bir paket yapip gonderem bademim olarmi?

    YanıtlaSil
  3. selamun aleyküm arkadaşım. ben bir çok bloğu özenle takip eden biri olarak sizin blogunuza tesadüfen ilk defa bugün rastladım sizde yeni oldugundan bahsetmişsiniz hayırlı olsun diyorum.kurabiyelerin çok güzel görünüyor eminim lezzetide bir o kadar güzeldir ellerine kollarına saglık allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  4. Aleykum selam guzel arkadasim hosgeldin canim bloguma.Evet yeni sayiliriz bu alemde gulum insallah deneyimler ve tecrubelerle dolu dolu tariflerle hep buralarda olacagiz.cok tesekkur ederim canim iyi dileklerin icin herzaman beklerim.Yaradana emanet.

    YanıtlaSil

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....