29 Ocak 2012 Pazar

Pink is Beautiful......


Herkese mutlu pazarlar!
Buralar yine cok soguk kar yok arada yagmur yagiyor,keske kar yagsa kisin tadini cikarsak doyasiya...
Mutfaga giremiyorum uzun boylu,giripte yeni tatlar denemeyeli cok zaman oldu.Ecrin Dila biraz daha buyusun,kolik sancilari biraz daha gecsin,hayatimizi bir duzene sokabilelim diye bekliyorum...
Haliyle bu durumda blogumuda cok guncelleyemiyorum,yeni tarifler yayinlayamasamda bazi detaylari paylasmak istiyorum vakit buldukca...


Hamileyken Ecrin icin ordugum sac banti,emzigimiz icin klips ve patiklerimiz...
Dun yine bir suru ip alindi yeni sac bantlari yapilacak Ecrin icin....

Gunler cabucak geciyor 2 ayimizi bitirdik bile,cennet kokulu yavrum cok cabuk buyuyor...Her anini doyasiya yasamak istiyorum bu gunlerin, her yeni bir gun bizim icin bir supriz oluyor...
Ecrin her gun bize yeni hunerler sergiliyor...
Artik guluyoruz!..

Masallah demeyi unutmayiniz guzel okuyucularim...

Herkese simdiden hayirli ve guzel haftalar dilerim...

4 yorum:

  1. MASALLAH SÜBHANALLAH..... Allah nazarlardan saklasin... Koklayarak öpüyorum o melegi.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Merhaba; çok güzellerrrr....

    YanıtlaSil
  3. gerçekten beautiful pembe :)) fotolar harika, Allah yavrunu nazarlardan korusun :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Munster cok tesekkurler bizde seni opuyoruz Ecrinle kokulu,kokulu...

    Allaha emanet olun...


    annemineli cok tesekkur ederim...

    sevgiyle kaliniz...


    mavi ruyam tesekkurler yorumun icin,evet pembe gercekten guzel:)

    Muhabbetle...

    YanıtlaSil

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....