30 Aralık 2011 Cuma

Evdeki Kis Bahcesi ve Yeni Yil


Bir yili daha geride birakiyoruz,takvimden yapraklar,sonbahar yapraklari gibi dokuldu ve bitti...
2011'de aci,tatli cok seyler yasandi ulkemizde umarim bu yeni yil ulkemize,devletimize,milletimize ve bizlere mutluluk,saglik ve guzel gunler getirir.Amin!
Bizim 2011'miz cok guzel ve cabuk gecti diyebilirim........ 2011 bize bir melek verdi yetmezmi? : )....
Yeni yilda isteklerim cok ama once kizimin kolik sancilarinin gitmesini ve nedensiz aglamalarinin durmasini  istiyorum.Onunla beraber sevdicegim ve ailemle birlikte huzurlu,saglikli bir omur istiyorum...kendime ve bloguma biraz vakit ayiracagim zaman istiyorum....
Ahh....birde ev alacak kadar paramiz olsun istiyorum helalinden : )....bir evim olmasini cok istiyorum bakalim hayirlisi diyelim....


1 ay once ekdigim sumbullerim ciceklenmeye basladilar yakinda mis kokulari evimi susler.Meneksemide 1 ay once almistim yine,oda oturma odamin bir kosesini susluyor simdilik... insallah bu meneksemi uzun sure yasatabilirim...




Tum icten dileklerin gerceklesecegi guzel bir yeni yil diliyorum hepinize,sevdiklerinizle beraber karamel tadinda bir yeni yil gecirmeniz dilegiyle!...

Yeni yiliniz kutlu olsun!....

Sevgilerimle...

HaPPy NeW YeaR  and  HaPPy Weekend !....

4 yorum:

  1. çiçeklere bayıldım.Güzel bir sene olsun inş senin ve ailen için.

    YanıtlaSil
  2. Saglikli, huzurlu, mutlu bir yil diliyorum, hersey gönlünce olsun arkadasim... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı,huzurlu,mutluluk dolu yeni yıllar diliyorum.
    Bir de arzu ettiğiniz evi getirsin yeni yıl size.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....