7 Şubat 2011 Pazartesi

Lale Devri ve Bahar'i Beklemek!...


Merhabalar sevgili okurum,herkese simdiden iyi haftalar dileyerek postuma baslamak istedim.
Artik cok ama cok sIkIldim bulanik,kapkara havadan,yagmurlu gunlerden Rabbim kendisi bilir ama artik bahar gelsin!
En ufacicik,bulutlarin arasindan sizan gunes isiklarina bile muhtac kaldik bu yil.Gecen  hafta persembe gunu herne hikmetse birazcik gunesi gorur gibi olduk ama gordugumuzle gittigi bir oldu.
Bende gunesi gorur gormez bastim makinemin deklansorune:)ev deki su anda solmus olan lalelerimi,bugun itibariyle acmis olan mor sumbullerimi ve diger adini bilmedigim sogansi bitkimi cekmistim.Bahar gelirmi bilmem ama benim evde bahar geldi bile bu guzelliklerin sayesinde,gecen hafta aldigim ve ektigim lilyum soganlari yeserip boy bile attilar insallah actiklarinida gorurum.Dunde kucucuk bir tete a tete aldim yine sogansi bir bitki, taktim su siralar bunlara.Suyun icinde buyuyen beyaz sumbulumde neredeyse acmak uzere en yakin zamanda acmis hallerinide eklerim insallah...








Herkese iyi haftalar ve mutlu gunler dilerim.
Allahin Rahmeti ve Merhameti uzerimizden eksik olmasin.Amin!
Sevgilerimle....

12 yorum:

  1. en sevdigim hatta tek sevdigim çiçek mor lale :D

    YanıtlaSil
  2. ah Dilekcigim mor nerede ben oradayim inan bende cok severim mor,pembe ve beyaz laleye bayilirim.

    YanıtlaSil
  3. Fatmacim canimmm harikalar masallah subhanallah. Yaratan (c.c) ne kadar da guzel yaratmis.
    Dedigin gibi resmen hasret kaldik gunese. Hele de son bir hafta hep yagmurlu gecti kuzeyde de. Inslalah yarin gunesli olacakmis, bir umit bekliyorum..:)
    Rabbim baska dert vermesin insallah.
    Harika fotograflar cekmissin masallah.
    Sevgi ve muhabbetlerimle canimcimm

    YanıtlaSil
  4. bende pek bir severim laleleri :) en sevdiklerim orkide ve lale :)
    o güzel gönlüne saglik canim..
    cici bir hafta diliyorum.. mutlu kal.

    YanıtlaSil
  5. Ay Sevdecigim canim benim agzindan bal damlamis inan gurban olayim sana:)cok sukur bugun gunesli bir gune merhaba dedim.

    evet yuce Rabbimin mucizeleri her nesneye her varliga o kadar guzel bir sekil-sema vermiski insan bakmaya doyamiyor.

    Hamd olsun alemleri yaratan Rabbime.

    sevgilerimle canisi....



    hasretcigim benimde var orkide ama ciceklerini doktu bir dahaki acma zamanini bekliyorum bidenem.seninde gonlune saglik gulum ziyaretin beni mutlu etti.
    Allaha emanet...

    YanıtlaSil
  6. Canimmm hava harika resmen bahar havasi:) Birazdan kendimi disariii aticamm zateeen:))
    Bu arada canim mailin gelmedii:( istersen direk mail adresime de atabilirsin.
    narcicegirengi@hotmail.com
    Optum canimcimm.
    AEO

    YanıtlaSil
  7. selamlar arkadaşım,
    bugün cennetten çalınmıştı hava adeta.
    sevgilerimle sevgili arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. Ah mintim evet dun burasi harikaydi gercekten ama cabuk bitti guzellik, burunduk yine klasik gri bulutlarimizi:(

    Allaha emanet ol gulum...

    YanıtlaSil
  9. tesekkur ederim anneanneninemekleri

    sevgiyle kalmaniz dilegiyle....

    YanıtlaSil
  10. Merhaba; çiçekler ve paylaşımlar çok güzeller..Teşekkürlerr...sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil
  11. ARKADAŞIM HAYIRLI GECELER DİYİM DEDİM SANA.YENİ PAYLAŞIMLARINI BEKLİYORUM:)SEVGİLER

    YanıtlaSil

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....