28 Haziran 2013 Cuma

✿ Piyano Kek (Piano Cake) ✿



Cok aralar veriyorum biliyorum!..Bu aralari bazen isteyerek,bazende elimde olmayan sebeblerden dolayi veriyorum...
Gelmek istiyorum eskisi gibi cok ara vermeden yazmak,blogcu arkadaslarimi ziyaret etmek istiyorum ama olmuyor iste...
Hayat ve zaman o kadar hizliki her ikisinede yetismek cok zor!
Bizler iyiz,hayatimizda guzel seyler oldugu kadar uzucu seylerde oluyor ama biz iyiz cok sukur!...


Artik blogum icin neredeyse mutfaga hic girmiyorum,misafirlerim geldigi zaman buluyorum kendimi mutfakta yeni tatlar denemek icin...
Bazen denediklerimi fotograflama firsatim oluyor,bazen hic olmuyor,bazende bugun ki gibi instagram hesabimdaki fotolarimi kullaniyorum evet orada cokkkk aktifim :)
Blogun yerini alamaz ama orada hersey daha cabuk zamanla yarisabilirsin oturdugun yerde dunyanin bir ucundaki insanin ne yedigini,ne ictigini,nerede gezdigini,neler aldigini,nelerden hoslandigini gorebiliyorsun,begenebiliyorsun,paylasimlarda  bulunabiliyorsun...
kisacasi instagrami seviyorum.
instagram hesabim (adaesintileri)



Piyano kek,cok seviyorum ben bu lezzeti o kadar hafif ve bir o kadarda lezzetliki!
Durmadan yapasim ve yiyesim ama iste kilolarla basi dertte olan bir kisi icin bu istekler cok tehlikeli...
Bu keki ilk sevgili Melda'da gormus ve denemistim daha sonra bir cok blogger arkadasimda gordum...
Kolay,hafif ve lezzetli bir kek ariyorsaniz hic dusunmeden yapin derim...

Piyano Kek

Malzemeler:

Kek için malzemeler;
  • 2 yumurta
  • 1/2 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1/2 su bardağı süt
  • 1/2 su bardağı zeytinyağı
  • 2 çorba kaşığı kakao
  • ayrıca üzerine dökmek için 1,5 su bardağı süt

Muhallebi için malzemeler;(fincan olculeri normal,orta boy normal kahve fincani)
  • 2 fincan un
  • 2 fincan şeker
  • 3 su bardağı süt
  • 1 paket krema

YAPILIŞI
  • Kek malzemelerinin hepsi karıştırılır ve hafif yaglanmis büyük boy borcama dökülüp onceden isitilmis 180c pişirilir. 
  • Kek fırından çıkınca üzerine 1,5 su bardağı soğuk süt dökülür.
  • Muhallebi için un, şeker ve süt karıştırılarak pişirilir, soğuduktan sonra içine krema konup çırpılır.
  • Kekin üzeri muhallebiyle kaplanır, süslemek için üzerine bolca kakao serpilir.
  • 1 gece buzdolabinda kalip dinlenirse tam kivaminda olacaktir...
  • Afiyet olsun...


Herkese mutlu haftasonu diliyorum

Have a nice weekend

 

61 yorum:

  1. En özlediğim bloglardan biri burası, çok naif bir havası var. Fotoğrafların güzelliği de cabası. Açar açmaz içim coştu yine :) Piyano keki hiç denememiştim. Yakın zamanda da deneyebileceğimi sanmıyorum ama not ettim, belki yanına nefis bir top dondurmayla ağustos ayında falan yapabilirim :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Binlerce yemek sitesinin gezindigi bu internet dunyasinda, en iyi yemek sitelerinden olusan bir yemek sitesi kutuphanesi olusturdum:)
    Listemde sizin sitenizin de ismi var.

    Incelemek isterseniz;

    En Iyi Yemek Siteleri

    YanıtlaSil
  3. İnsragramda tabak canak paylasmaktan baska bir resmi olmayan gereksiz birisiniz bosuna yer isgal ediyorsunuz hahahahaaaa

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Adsiz keske bu kirici yorumunuzu yazarken 1 kac kere dusunseydiniz...en azindan cesaret edip kimlinizi aciklasaydiniz...belliki listemde olan bir kisisiniz cunku benim profilim kapali yada siz yine bir seviyesizlik yapip blocked yiyen kisiler arasindasinizki hincinizi orada alamayip buraya tasiyan bir zihniyetsiniz!...burasi benim kendime ozel bir yerim,gunlugum bu tarz yorunlarla kirletmeye hakkiniz yok!evet tabak,canak paylasiyorum cunku bu benim hobim size varmi bir zarari ozaman kiriciligi bir kenara birakin lutfen daha seviyeli olun!...

    YanıtlaSil
  5. Selamlar....sayfanızı ve yaptığınız tarifleri çok beğendi ellerinize sağlık...
    Nezaket, zerafet ve naif bir havası var sayfanızın takipcisiyim . Ellerinize sağlık ...
    Eskişehirden selamlar....;)

    YanıtlaSil
  6. cok guzel gorunuyor rıca etsem bana kasık ve fıncanı nereden aldıgınızı soyler mısınız? maıl adresım s_bozaci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. "Piyano Kek"in güzelliği bir yana, fotoğraflarda kullandığınız fincandan kaşığa, peçeteden tabağa her şey muhteşem bir uyum sergilemiş, takdir etmemek elde değil. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Tiramisu havası var. Çok hafif gözüküyor. Elinize sağlık
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyor. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Mrb özeverili ve başarılı çalışmalarınıza bayıldım.Benimde nacizane bir web sitem var ziyaretlerinizi bekliyorum. www.ig-org.com

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel ve yapması o kadarda uğraştırmayan lezzetli bir kek tarifi. Sunumuylada muhteşem gözüküyor.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir tarif elinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. malatya haber Olarak Sizi Takip  Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)  

    YanıtlaSil
  14. başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. cok güzel elinize emeginize saglık bravo

    YanıtlaSil
  16. Sayfanızı çok beğendim benim sitemdeki lezzetlere de göz gezdirmek istermisiniz. http://www.oktayusta-yemektarifleri.com/

    YanıtlaSil
  17. süper ötesi paylaşımlar gerçekten beğeniyorum sitenizi . www.hazirsitekur.com benim sitem

    YanıtlaSil
  18. merhaba, elinize sağlık.

    pastaya dair herşey burada marifetli bayanlarımızı online alışveriş adresimize bekleriz.

    www.pastacilikekipmanlari.com
    www.pastacilikurunleri.com

    pasta,parti,mutfak gereçlerine dair evinizde ailenize çocuklarınıza misafirlerinize güzel sunumlar yapabilirsiniz ucuz pasta malzemelerini sizlerin hizmetine sunduk iyi günler.

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel bir blok demeyeceğim yemek resimleri görünmüyor.

    YanıtlaSil
  20. Alanya satılık daire - Özel Avantajlı Fiyatlar ve Ödeme Koşullarıyla Satışta. Bu Fırsatı Kaçırma !
    Alanya satılık daire
    Bilgi Alın • Lansman Öncesi Fiyatlar • Avantajlı Ödeme Koşulları • Sınırlı Sayıda Daire !!

    YanıtlaSil
  21. Malatya Oto Kiralama Olarak Sizi Takip Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar

    YanıtlaSil
  22. ıyı bır sıte teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. Olarak Sizi Takip Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar

    YanıtlaSil
  24. Guzel bir site http://yesiminyemekleriresimleri.blogspot.com/?m=1 siteme de beklerim

    YanıtlaSil
  25. Merhaba, Malatya Oto Kiralama olarak blogunuzu ilgi ile takip ediyorum mükemmel paylaşımlar yapıyorsunuz. Dizayn Rent A Car Malatya Araç Kiralama ve Malatya Havalimanı Araç Kiralama Hizmetleri

    YanıtlaSil
  26. iyi bir site başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba, Malatya Oto Kiralama olarak blogunuzu ilgi ile takip ediyorum mükemmel paylaşımlar yapıyorsunuz. Kernek Rent A Car Malatya Araç Kiralama ve Malatya Havalimanı Araç Kiralama Hizmetleri

    YanıtlaSil
  28. Ellerinize sağlık kokusu burnuma geldi bile

    YanıtlaSil
  29. portabianco yetkili servisi olarak sizin tarifi nizi beğendik.
    http://portabiancoservisi.com/

    YanıtlaSil
  30. öztiryakler servisi olarak göderimizi beğendik
    https://www.oztiryakilerservis.net/

    YanıtlaSil
  31. merhaba yazınız çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. Endüstriyel Mutfak Servisi olarak blogunuzu beğendik.

    YanıtlaSil
  33. başarılarınızın devamını diliyoruz.
    https://www.akasyamutfak.com/fagor-servisi/

    YanıtlaSil
  34. ranza modelleri olarak sizi tebrik ederiz

    YanıtlaSil
  35. ranzasepeti olarak başarılarınızın devamını bekleriz

    YanıtlaSil
  36. ranza çeşitleri olarak sizi tebrik ederiz

    YanıtlaSil
  37. malatya oto kiralama

    carlife rent a car olarak teşekkürler.

    YanıtlaSil
  38. malatya oto kiralam, hizmeti vermekte olan firmamız ile siz değerli müşterilerimizin rahat bir yolculuk yapması bizler için çok önemlidir. malatya rent a car firmaları arasında 21 yıllık tecrübe ile malatya araç kiralama denilince akla ilk gelen firma olmamız bizleri mutlu ediyor. www.beskonaklarrentacar.com

    YanıtlaSil
  39. www.beskonaklarrentacar.com
    malatya oto kiralam
    malatya rent a car
    malatya araç kiralama

    YanıtlaSil
  40. Tüm bankaların kredi hesaplama yaparak ihtiyaç, taşıt, konut ve mevduat faizlerini tek bir sayfadan karşılaştırabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....